{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آنچه دستت داده ام نامَش دِلست اَفسار نه :)

آنچه دستت داده ام نامَش دِلست اَفسار نه :)
دیدگاه ها (۸)

گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نهگفته بودی عاشقم هستی ولی...

hbd milan ^_^

عااالیییه *_*

11:11 ^_^

_____

gina_

افسار گسیخته دل دیوانه ی من.... یارب مددی. یا که مرگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط