{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شکسپیر میگه :

شکسپیر میگه :
من همیشه خوشحالم، می دانید چرا ؟
برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم
انتظارات همیشه صدمه زننده هستند ..
زندگی کوتاه است ...
پس به زندگی ات عشق بورز ...
...خوشحال باش ... و لبخند بزن ...
فقط برای خودت زندگی کن و ...

🌼 قبل از اینکه صحبت کنی ،گوش کن
🌸 قبل از اینکه بنویسی، فکر کن
🌼 قبل از اینکه خرج کنی ،درآمد داشته باش
🌸 قبل از اینکه دعا کنی ، ببخش
🌼 قبل از اینکه صدمه بزنی ، احساس کن
🌸 قبل از تنفر ، عشق بورز
🌼 زندگی این است ...
🌸 احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر...
دیدگاه ها (۱)

شکسپیر میگه :من همیشه خوشحالم،برای اینکه از هیچکس برای چیزی ...

آموزش نویسندگی بخش پرورش نویسندگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط