پسر:بزرگترین ارزوت چیه؟
پسر:بزرگترین ارزوت چیه؟
دختر:اینکه عشقمو زیر بارون بغل کنم توچی؟
پسر:اینکه کسی که زیر بارون بغلش میکنی من باشم!
دختر:اینکه عشقمو زیر بارون بغل کنم توچی؟
پسر:اینکه کسی که زیر بارون بغلش میکنی من باشم!
- ۲.۵k
- ۰۷ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط