{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بِبین‌غَمَت‌بـٰامَن‌چہ‌ڪرد..

بِبین‌غَمَت‌بـٰامَن‌چہ‌ڪرد..
آرۍمَـرٰادیوٰانہ‌ڪردジ!🚶🏻‍♀🙃
دیدگاه ها (۰)

ولی‌خودمونیما!امام‌رِضا‌خیلی‌مَشتیه . . . !😄

در درون شهرِ کوران دردها دارم زِ بینایی '!#نیما‌یوشیج

من عاشقے رو از خدا یاد گرفتم دقیقا همون جایـے ڪھ گفت﴿ صدب...

خودت شاید نمےدانے چھ ڪردۍ با دلم اما دلِ یڪ آدم سرسخ...

اوخی چہ نانازی

من چہ صدایہ گوگولی دالم اوخدا

‹ چرا غمت تمآم‌ نمیشه..💔!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط