{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها پویم باگ داشت برا همین همه رو پاک کردم ناراحت نشین

بچه ها پویم باگ داشت برا همین همه رو پاک کردم ناراحت نشین❤️ ببخشید
دیدگاه ها (۱)

ببخشید بخاطر باگ ویسگونه امیدوارم کور نشین

ببخشید اگه ناراحت شدین یا ناراضی تمام سعیم رو کردم امتحانات ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط