{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش ی گربه داشتم باهم تام و جری می‌دیدیم.

کاش ی گربه داشتم باهم تام و جری می‌دیدیم.
دیدگاه ها (۰)

ب‍‌ه #ه‍‌ی‍‌چ ک‍‌س ت‍‌و ای‍‌ن دن‍‌ی‍‌ا واب‍‌س‍‌ت‍‌ه ن‍‌ش‍‌و ...

به خنده‌هام نگاه نکنین از خیلیاتون متنفرم...!

ن‍‌س‍‌ل‍‌ی ه‍‌س‍‌ت‍‌ی‍‌م ک‍‌ه دوس‍‌ت‍‌ت دارم ه‍‌ا رو ن‍‌گ‍‌ف...

ناامیدی وایساده رو به روم، میگه برو تا تهش باهاتم!

عه بچه ها تام و جری و اون گربه سیاهه

تام و جری

میناتوتام و جری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط