هر چند "غم" یک مقام است و در هر وجودی جایگاه ندارد زندگان
هر چند "غم" یک مقام است و در هر وجودی جایگاه ندارد زندگانی همیشه اینچنین نیست. آدمیزاد روزهایی دارد که بر وفق مرادند. اتفاقات خوشایند رخ خود را نشان میدهند. شاید امید بودن این روزهاست که آدمی را سر پا نگه میدارد. روزهایی که آدم از شدت شادی پوست میاندازد.🌱