آموزش و پرورش:"طی ٢سال آینده مدارس کشور به سیستم سرمایشی
آموزش و پرورش:"طی ٢سال آینده مدارس کشور به سیستم سرمایشی و گرمایشی استاندارد مجهز میشوند".ترکیه و دبی به تبلت مجهز شدن ما هنوز بخاری نداریم
http://www.bazarazerbaijaan.com/
http://www.bazarazerbaijaan.com/
- ۴۱۸
- ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط