عاغو من نمیتونم بشیم دو ساعت اسم عنگلیسی تایپ کنم
عاغو من نمیتونم بشیم دو ساعت اسم عنگلیسی تایپ کنم
عز وقختی این @ اومده توی ویس
کلوهوم همه چی,بهم ریخته
ویس,بی مزه تر از قبل گشته
من یکی,باحوضوره این @ موشکل دارم
@@@@@حیا کن
ویسوووو رحا کن
مرگ بر اومریکوووووو
مرگ بر اسروعوووووووول
عز وقختی این @ اومده توی ویس
کلوهوم همه چی,بهم ریخته
ویس,بی مزه تر از قبل گشته
من یکی,باحوضوره این @ موشکل دارم
@@@@@حیا کن
ویسوووو رحا کن
مرگ بر اومریکوووووو
مرگ بر اسروعوووووووول
- ۲۶۶
- ۲۳ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط