{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاغو من نمیتونم بشیم دو ساعت اسم عنگلیسی تایپ کنم

عاغو من نمیتونم بشیم دو ساعت اسم عنگلیسی تایپ کنم
عز وقختی این @ اومده توی ویس
کلوهوم همه چی,بهم ریخته
ویس,بی مزه تر از قبل گشته
من یکی,باحوضوره این @ موشکل دارم

@@@@@حیا کن
ویسوووو رحا کن

مرگ بر اومریکوووووو
مرگ بر اسروعوووووووول
دیدگاه ها (۲۳)

ووللهخخخخخ

عز وختی این مانتوهای پشت نویسی شدههههمد شده دیه عادم باس با...

امرو پنشنبس

بهم میاد نععععععع

پارت هفتم🔥عشق ابدی ما🔥زنگ آخر سونیک: داشتم راه میرفتم که برم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط