{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای بابا اخر ارزو ب دل میمیرم

ای بابا اخر ارزو ب دل میمیرم
نمیشنوم اینو
دیدگاه ها (۱)

:-*

خخخخخخخخ الهی امین

حوصلم پوکید چلا ویس خلوته لایک چلا کمهبیااااااید بفکیم

:-\

دردت به جونم . . میدونم گاهی اوقات اذیتت میکنم ولی اینو بدون...

به زودی بین آغوشم آقاتو را حس میکنم ای بابااگر مرگ است وقت ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط