{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

- تو کی بودی ك غصه نبودنت؛

- تو کی بودی ك غصه نبودنت؛
قشنگ تر از بودنِ بقیس..
دیدگاه ها (۰)

-آمریکایی ها همفهمیدن ك آخرش ، فقط‌ط‌ط خـُدا عه ك برات می‌مـ...

بین ``بودن`` و ``نبودنت `` دومی رو میخوام!

جای که بودن یا نبودنت........ 😔😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط