{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا آخه؟

چرا آخه؟
تو گو...خوردی که گزارش کردی احمق عقده ای
دیدگاه ها (۰)

جنی

اسمش جه‌کیونگ بود؟

یونجون

کدوم فشاری بدبخت 💩 پستمو گزارش کردهگزارش کردن نشونه فشار خور...

کسی که گزارش کرده، جز عقده ای چی هست؟ 🤡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط