{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با احساساتت زندگی کنی کلی ضربه میخوری؛ با منطقت زندگی کنی

با احساساتت زندگی کنی کلی ضربه میخوری؛ با منطقت زندگی کنی حسرتش میمونه به دلت.
دیدگاه ها (۰)

در این دنیا افراد شجاع میمیرندافراد باهوش دیوانه میشوندو دنی...

درد اینجاست که آدمیزاد روی زمین تنهاست.و بزرگترین دوراهی اون...

............

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط