{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی دوست داشتن ِآدم ها

گاهی دوست داشتن ِآدم ها
درد دارد !
دردش این است که کسی
حرف ِدلت را نمیفهمد ...
دیدگاه ها (۱)

.باهـم بودن آدمهانه به نزدیکی" تن " هاستکه به نزدیکی " دل" ه...

دوست داشتن؟! با هر دردش بیشتر درد کشیدم🫠

زندگی مثل چرخه گاهی میفته توی چاله دردشمیگیره مام وقتی غم و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط