{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

⇇ﺍگه ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﺑﺎ هَــمِــه ﮔَﺮﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ

⇇ﺍگه ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﺑﺎ هَــمِــه ﮔَﺮﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ
ﺩﻟﯿﻠﺶ اینه "ﺧﺎﮐﯽ" ام⇉

✘ﻧـــَــه "ﻟﺎﺷﯽ"✘

☜ پـَـس ﮔﻮﺭ ﺑﺎﺑﺎﯼ ﺗﻮ ﻭ ﻃَﺮﺯِ فــکرت ناشـــی...!!!☞
دیدگاه ها (۸)

!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کلِّ دنیا را هم که داشته باشی...باز هم دلت میخواهد ، بعضی وق...

منوبغل میگیریوتاته دنیا میبری ی جای روزمین ک ن تو منو بالامی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط