{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از بس ویسگون پستامو حذف کرد منم موعتاد شدم😐

از بس ویسگون پستامو حذف کرد منم موعتاد شدم😐
در خلوتِ خودم و قالیمون لب به قیلون میزنم
و دوسیب میکشم😐
البته اگه به تحوه ی استقرارِ دوسیبمون گیر ندن
و موجباتِ تحرُکِشونو فراهم نیاورد 😲

آمین یا رب العالمین🙏 😅
دیدگاه ها (۴۱)

خدایش بیامارزد😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط