{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه هوادار تاجی طاقت و حوصله اینو نداره که تیمش 1ماه در رد

یه هوادار تاجی طاقت و حوصله اینو نداره که تیمش 1ماه در رده های پایین باشه😊

و چه سخته 10سال تیمت جام نگیره و 10سال رتبه هشتم تا دوازدهم مال خودش باشه😒 تازه یه سال هم تا مرز سقوط به دسته1 پیش رفته باشی😢
(لنگی جان همه این ها یادمونه )
دیدگاه ها (۲)

دوست دارم مثل جونم ولے....استقلال رو بیشتر...

💙 💙 💙 💙

تاوقتے💙 بزنه عاشقت هستم ےسره...👑 💙

👑 تو👑 همونےڪه تو💙 من تاابدهستے...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط