{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#Die

دیدگاه ها (۱۱)

بعضی زخما هیچ وقت خوب نمیشن،من فکر میکنم، بعضی ضربه ها برای ...

کسی هست بدونه چرا نمیشه همه ی کامنتارو دید؟؟! :(

:(......

من ساکتمو تو خودم غرقمهمه خطه قرمزو کشیدن دورم قبلا

if you die I die

l wishing die🙃

I don't wanna die...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط