{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا رحمتم کنه آدم خوبی بودم🙂

خدا رحمتم کنه آدم خوبی بودم🙂
دیدگاه ها (۱۶)

خیلی آدم خوبی بودم🙂

خاک سپاری ساعت ۵در ........🙂

خدااا جرررر😂😂😂😂😂😂

ببین چطوری میتونه ولت کنه بره ولی ادم نامردیه خدا لعنتش کنه

احساس میکنم که زیاد قرار نیست زنده بمونم...خیلی سرم گیج میره...

خدا رحمتش کنه دندون خوبی بود🥀#digital_circus

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط