{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هااااان ؟کجاش غلط بوده ؟؟؟خخخ مثلا داد زدم

هااااان ؟کجاش غلط بوده ؟؟؟خخخ مثلا داد زدم
دیدگاه ها (۴)

من آبنبات دوووووووس!

گور بابای غم! پدر سوخته!!! عوضی,!خخخخ فلان فلان شده!......!

ای خداااااا!من به خشگلیه کی خندیدم آخه ؟؟؟(。_。)

شب همگی شیک!

خیلی باحالههههههه کراش زدم حتی به غلط

سردارآزمون وطن‌فروش پس از خبر توقیف اموالش به غلط کردن افتاد...

سایورا توکیتو/خارپشت/آرت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط