{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدمای واقعا صادق دوستای خیلی زیاد ندارن

آدمای واقعا صادق دوستای خیلی زیاد ندارن

اما دوستای واقعی دارن...
دیدگاه ها (۸)

خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو..قبول دارین؟؟

شما ترجمه کنین...

hi...

بعضی حرفها را نباید زد......بعضی حرفها را نباید خورد...بیچار...

اگه واقعا دوستای واقعی باشن

واقعا احساس میکنم مارو بخاطر پول دوست ندارن بخاطر خودمون دوس...

خیلی توی دنیا یکیو تو دلشون دارن... ولی ندارن:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط