هیچ آدمی اشتباهی وارد زندگی ما نمیشه!
هیچ آدمی اشتباهی وارد زندگی ما نمیشه!
هر آدمی یک رسالتی داره،
رسالت پرده برداشتن از حماقتها،
نقطه ضعفها،
بیعقلیها و حتی خصلتهای
بد و خوب ما!
اگر ضربه میخوریم
در واقع از خودمون، خوشباوریها، بدجنسیها و حتی حماقتهای
خودمون میخوریم!
آدمها وسیلهن برای شناخت ما به خودمون.
#زیبا
هر آدمی یک رسالتی داره،
رسالت پرده برداشتن از حماقتها،
نقطه ضعفها،
بیعقلیها و حتی خصلتهای
بد و خوب ما!
اگر ضربه میخوریم
در واقع از خودمون، خوشباوریها، بدجنسیها و حتی حماقتهای
خودمون میخوریم!
آدمها وسیلهن برای شناخت ما به خودمون.
#زیبا
- ۳.۳k
- ۱۹ تیر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط