{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آن "شـــب" کـه...✨

آن "شـــب" کـه...✨
تـو در کنار مایی، روز است!
و آن روز که با تـو می رود...
نــوروز اسـت.!😍
دیدگاه ها (۱)

.مـرا جـز عشـــق «تــو»♥️ جانی نمی‌بینم، نمی‌بینم!😍

شب وصل💖 است و با دلبر مرا لب بر لب است امشب .....

بُردی دلوُ در کمینِ جانی ...♥️

.دست و پا گم کرده ی شوق تماشای «توام»...♥️

نظر دیگران........

تـو نمیدانی امـا هـربـار کـه بـه چشـمانت نگـاه میـکنم دنـیا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط