یک از راههای نشون دادن خفنيت یک ضرب خوردن نوشابه بود.بای
یک از راههای نشون دادن خفنيت یک ضرب خوردن نوشابه بود.باید نوشابه رو یک نفس سرمیکشیدی که نشون بدی چقدر مسلطی :))
پ ن : حیف تو یخچال خبری از کتلتهای چیده شده،و ماکارونی نیست. فقط همبرگرهای کاغذ دیده میشه
پ ن : حیف تو یخچال خبری از کتلتهای چیده شده،و ماکارونی نیست. فقط همبرگرهای کاغذ دیده میشه
- ۲.۱k
- ۲۱ آبان ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط