مذاکره=خیانت
مذاکره=خیانت
چراااا؟
چون مذاکراتی که دوکشور (قطروپاکستان) هردو نوکرآمریکا و وفادار آمریکا، بعنوان واسطه قرار دارند، یعنی مقدمات آشغال ایران و سوریه شدن ایران
مذاکره=معامله ی جمهوری اسلامی ایران
چراااا؟
چون مذاکراتی که دوکشور (قطروپاکستان) هردو نوکرآمریکا و وفادار آمریکا، بعنوان واسطه قرار دارند، یعنی مقدمات آشغال ایران و سوریه شدن ایران
مذاکره=معامله ی جمهوری اسلامی ایران
- ۶۴
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط