{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلامَتی روزی کِه

سلامَتی روزی کِه
اَزِ سَنگِ قَبرَم
عَکس بِندازی و پُست بِزاری
این یِه روزی هَمِه زِندِگیم بود.😔
دیدگاه ها (۱)

توناگریز ترین اتفاق ممکنی...در عین نبودنت همه جا هستی 😔💔

منم همیشه به این فکر میکردم که رفیقام بیان برینن رو سنگ قبرم...

همه چیزو که نباید آدم، حل کنه... یه چیزایی رو باید بزاری خدا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط