{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه آرت نه چندان جدید از آیکو و ارلکینو

یه آرت نه چندان جدید از آیکو و ارلکینو
احساس میکنم ارلکینو رو زیاد شبیهش نکشیدم
و از اونجایی که آرت های بدون بیس و قالبم بیشتر از ۱۰ ساعت طول میکشه این فعلا آخرین آرت بدون بیس قالبه
۲۰ ساعت و خورده ای هم تایمش هست 🥀
دیدگاه ها (۱۵)

یه آرت بدون بیسو قالب از لاراقیافش بیشتر شبیه آیکو شد تا لار...

اینو خیلی وقت پیش برای تولد ملیس کشیدم الانم چون تولدشه پست ...

گزارش شد / کامیشن

فرض کنین توی دست آیکو گل یاسمنه... حوصله کشیدن نداشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط