{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه اعتمادی به این عشقا نمیکنم....به خدا نمیکنم

دیگه اعتمادی به این عشقا نمیکنم....به خدا نمیکنم
دیدگاه ها (۱۱)

کاش میشد

لعنت به اون کسی که اومد و فقط داغون ترم کرد.....

...

10بک مفت به هر کسی که یه امین بگه

فک کردین دیگه این کارو نمیکنم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط