{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگن یه دختر نمیتونه بلند بلند بخنده اما جواب من"برای من

میگن یه دختر نمیتونه بلند بلند بخنده اما جواب من"برای من مهم نیست بقیه چه فکری درموردم میکنن چون من یبار زندگی میکنم و میخوام جوری که دوست دارم زندگی کنم"
دیدگاه ها (۲۴)

لونا :)

افتخار نداره اشناعی :)

👑👑👑

💚🥑

یه حسی دارم..نه هر حسیاحساس میکنم کسایی که میگن منو دوست دار...

خب شروعی دوباره برای نویسندگی پیچ و خصوصی میکنم فیک هایی که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط