{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خولدنی نیسم که

خولدنی نیسم که
نی نی ام
:)
دیدگاه ها (۶)

آخی عزیزدلم ♥

کــــــــــدوم؟؟؟ :)

من و دوتا اجی عشششششقممممممممکه خیلییییییی دوووووسشون دارممم...

؟؟؟؟؟؟؟

بچها بگین فقد من نیسم که سکته کردم🤧🙏🏻

معلومه که ارومم اصلنم عصبیو خشن نیسم اصلاااا کاملا ارومممم👍🏻...

نی نی 🥹🌻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط