{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ چیز بدتر ازاین نیس که بلاتکلیف بمونی غمگین وناراحت با

هیچ چیز بدتر ازاین نیس که بلاتکلیف بمونی غمگین وناراحت باشی حالت چی وقت خوب نباشه گریه کنی
دیدگاه ها (۱)

این دنیا نشد حرفامو بگم اون دنیا میگم برات

اگر باعث شده حالت خوب بشه هیچوقت قرار نیست یجور اتلاف وقت خط...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط