{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

که بهتر از تو هیشکی نی

که بهتر از تو هیشکی نی
##مهساد_دیفونه
دیدگاه ها (۴)

اوره اوره اوره##مهساد_دیفونه

سلام به همراهان همیشگی ویسگون :) کم‌کم انتظارها به پایان می...

یه روووح تو دوتا بدننننن^_^بدن دوم من کووو؟##مهساد_دیفونه

واللللا##مهساد_دیفونه

به جز تو نمیدم هیشکی رو تو قلبم را::))

ینی تو این مدت که نبودم دل هیشکی برام تنگ نشده؟؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط