مطالعه بفرنایید لطفاکم کم یه جوری میشه هر کی بره تو غار م
مطالعه بفرنایید لطفاکم کم یه جوری میشه هر کی بره تو غار مثل بشر اولیه دوباره به اصل خودمون برمیگردیم
هر کی به غار تنهایی خودش پناه میبره
دیگه زندگی اجتماعی مردمو اآزار میده
چون پیوند از هم گسیخته شده
ادما تحمل همو دیگه ندارن
یه زمانی طرف مریض میشد دم مرگش بود اتفاقی براش می افتاد هوشیار میشد .الان دارن میمیرن ولی دست از خودخواهیشون برنمیدارن
هر کی به غار تنهایی خودش پناه میبره
دیگه زندگی اجتماعی مردمو اآزار میده
چون پیوند از هم گسیخته شده
ادما تحمل همو دیگه ندارن
یه زمانی طرف مریض میشد دم مرگش بود اتفاقی براش می افتاد هوشیار میشد .الان دارن میمیرن ولی دست از خودخواهیشون برنمیدارن
- ۹۴۱
- ۲۳ آبان ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط