{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مطالعه بفرنایید لطفاکم کم یه جوری میشه هر کی بره تو غار م

مطالعه بفرنایید لطفاکم کم یه جوری میشه هر کی بره تو غار مثل بشر اولیه دوباره به اصل خودمون برمیگردیم
هر کی به غار تنهایی خودش پناه میبره
دیگه زندگی اجتماعی مردمو اآزار میده
چون پیوند از هم گسیخته شده
ادما تحمل همو دیگه ندارن
یه زمانی طرف مریض میشد دم مرگش بود اتفاقی براش می افتاد هوشیار میشد .الان دارن میمیرن ولی دست از خودخواهیشون برنمیدارن
دیدگاه ها (۳)

احمدی نژاد برای مشایی که در زندانه اینجوری تولد گرفته!فقط او...

‌خط تولید امامزاده متوقف شد

به ازای هر یک زن خیابانی 7 مرد خیابانی وجود دارد (مردانی که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط