{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید عاف؟

شاید عاف؟
نمیتونم
نامرا رو ناراحت کردم
سوجین و ناراحت کردم
بیبی رو ناراحت کردم
همرو ناراحت کردم
بیشتر از این نمیتونم باید برم:)))))))
شاید بگید داری چص میکنی ولی من دارم واقعا راستشو میگم
دیدگاه ها (۷)

زیادی صورتی نشدم؟🎀🤡

اونچه صورتی علی|هانولاونچه صورتیییی😭🌷

اونوقت من میگم این سطلیا و یهودیا رو باید تو کوره بسوزونیمشو...

الان چرا من باید با این فلان فلان شده چالش برم(رادیواستتیک) ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط