{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏فاجعه اونجاست که یه نفر رو به همه‌ی دنیا و آدماش ترجیح م

‏فاجعه اونجاست که یه نفر رو به همه‌ی دنیا و آدماش ترجیح میدی، بعد همون یه نفر ساده‌ترین چیزارو به تو ترجیح میده.
دیدگاه ها (۴)

دو راهی بینمغزت؟ یا قلبت؟

فالو شات میطلبمفرند پی!

یکیو داشته باشین ک توهرشرایطیکنارتون بمونه .. 🥀

سلام گلای توخونه 😂چطورین جیگرا

خسته شدم از خواستن و نشدن...خسته شدم از اینکه همیشه به خودم ...

از یه سنی به بعد ترجیح میدی با کسی باشی که شهامت ناراحت کردن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط