ایرانی نیستی اگه کپی نکنی!!!
ایرانی نیستی اگه کپی نکنی!!!
منم کپی نکردم.
.
.
الان من دیگه خارجی محسوب میشم.
اوه مای گاد.
من ایران دوست داشت...
منم کپی نکردم.
.
.
الان من دیگه خارجی محسوب میشم.
اوه مای گاد.
من ایران دوست داشت...
- ۲.۷k
- ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط