{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخوام بمیرم.... کسی هست باهام بیاد؟

میخوام بمیرم.... کسی هست باهام بیاد؟
دیدگاه ها (۷)

ای جان

ای جان این پدر صگ و پدر سنجابو و پدر خرگوش هارو ببینیین

چه سبد زیبایی یاد زنبیل های ننه بزرگم افتادم 😐

هوبی قشنگم موهاشو کوتاه کردههه ولی بازم سانشاینه

میخوام بمیرم میخوام بمیرم میخوام بمیرم میخوام بمیرم میخوام ب...

شدیدا میخوام یکی بیاد پیویم باهام حرف‌ بزنه حوصلم خیلی سر رف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط