ماندهام بینِ هزآرآن رفتنهآی بدونِ بآزگشت...
ماندهام بینِ هزآرآن رفتنهآی بدونِ بآزگشت...
بآید خودم رآ به آغوش بکشم..
برآیش چآی بریزم
حآفظ بخوآنم
و بهاو بگویم "کنآرت هستم!"
تو خودت رآ دآری! =)
"منخستهاست"
خستهاز هرآنچه که این مردُم میگویند
از قلبهآی سنگی...
از روزهآی خآکستری
"خستهاست.
حآلمآن پآییزیست :)
تو که دستت میرسد کآری بکن..
بآید خودم رآ به آغوش بکشم..
برآیش چآی بریزم
حآفظ بخوآنم
و بهاو بگویم "کنآرت هستم!"
تو خودت رآ دآری! =)
"منخستهاست"
خستهاز هرآنچه که این مردُم میگویند
از قلبهآی سنگی...
از روزهآی خآکستری
"خستهاست.
حآلمآن پآییزیست :)
تو که دستت میرسد کآری بکن..
- ۲۸.۰k
- ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط