کسی چه میداند
کسی چه میداند
که هر شب
چند نفر
در بسترهای جدا
یکدیگر را در آغوش گرفته
و به خواب میروند ؟
که هر شب
چند نفر
در بسترهای جدا
یکدیگر را در آغوش گرفته
و به خواب میروند ؟
- ۱.۷k
- ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط