بیا برویم رو به روی بادِ شمال
بیا برویم رو به روی بادِ شمال
آن سوی پرچینِ گریهها
سرپناهی خیس از مژههای ماه را بلدم
که بیراههی دریا نیست.
بیا برویم.....
#سید_علیصالحی
آن سوی پرچینِ گریهها
سرپناهی خیس از مژههای ماه را بلدم
که بیراههی دریا نیست.
بیا برویم.....
#سید_علیصالحی
- ۱.۱k
- ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط