{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دستم تودست یاره

دستم تودست یاره
قلبم چه بی قراره
چه شاعرانه
دیدگاه ها (۱)

پسرمه ...خودم میدونم خیلی شاخ شده باید کتک بخوره

کی میاد بازی ؟؟؟؟؟؟

زندگی کی ازت راضی؟؟که من دومیش باشم

ایمان نولاوووه خواننده دیس لاو عاشق چشماشم لامسب خیلی خاصه

شعر باچیرا برای ایساگی

کجایی یاره منننن

ادای جیهوپ دو در می یاره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط