دولت هیچ گاه به یک فرد عادی ایرانی اجازه بازدید از تاسیسا
دولت هیچ گاه به یک فرد عادی ایرانی اجازه بازدید از تاسیسات هسته ای را نمیدهد چون عنوان میکنند این تاسیسات از مراکز حساس و سری و محرمانه مملکت است!
لکن همین دولت این مراکز حساس و سری و محرمانه را
به بازدید عمومی رئیس خارجی و مشکوک سازمان اتمی جهانی و ماموران او گذاشته است
تا آنها با طیب خاطر تمام اطلاعات و سوراخ و سمبه های مراکز اتمی را ببینند سپس به اربابان بدتر از خودشان مو به مو گزارش بدهند
اگر این اجازه دادن ها
خیانت نباشد بی تردید خریت محض است و نسل های آینده دولتمردان ما را همچون دولتمردان دوره قاجار و پهلوی ملامت خواهند کرد....!
لکن همین دولت این مراکز حساس و سری و محرمانه را
به بازدید عمومی رئیس خارجی و مشکوک سازمان اتمی جهانی و ماموران او گذاشته است
تا آنها با طیب خاطر تمام اطلاعات و سوراخ و سمبه های مراکز اتمی را ببینند سپس به اربابان بدتر از خودشان مو به مو گزارش بدهند
اگر این اجازه دادن ها
خیانت نباشد بی تردید خریت محض است و نسل های آینده دولتمردان ما را همچون دولتمردان دوره قاجار و پهلوی ملامت خواهند کرد....!
- ۵۸۵
- ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط