{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌«آری خستــه‌ام

‌«آری خستــه‌ام
‏و به نرمی لبخــند می‌زنــم بر خــستگی،
‏که فقــط همــين است؛
‏در تــن آرزويـی بــرای خــواب،
‏در روح تــمنايی برای نــينديشيدن..»

- فرناندو پسوآ

#یاس‌گُل
دیدگاه ها (۰)

آدم صبـــور انتخــاب کنید:ترافیــکه ؟ طوری نیسـت کـه می‌ریـم...

من ادم برگشــت به صمــیمت های از دست رفتــه نیستم ، از چشم ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط