{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه گان نداری🗿👍🏿

دیگه گان نداری🗿👍🏿
دیدگاه ها (۱)

بگم او منفیم باورتون میشه؟🤓

منو به انواع کینیتو پت قبول دارید؟🗿✨

ییاوبوزدرگنرگترگتلک

وووللللییی ققیییاااافففهههه تتتخخخمممم جججنننن>>>

دیگه اهمیتی واسم نداری دختر

دیگه دوسم نداری، نه؟ 🥲

الکی نگو به من دیگه حسی نداری....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط