{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلاممم صبح بخیییر دوستای گلممم ^__^

سلاممم صبح بخیییر دوستای گلممم ^__^
دیدگاه ها (۱۳)

کاریکاتور درباره جنگ نرم....کار خودم...چطورن؟!؟!!؟ ^___^

کاریکاتور های من در رابطه با جنگ نرم...چطورن؟؟!!؟!^__^

سلامممخوب هستید؟من مهدیا هستم تازه به ویسگون اومدم۱۸ سالمه د...

سلامممکسی بیداره؟فردا ساعت ۸ صبح املا داریمساعت ۹ امتحان ریا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط