{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قرار نیست ادم بشینه وهیچ تلاشی نکنه

قرار نیست ادم بشینه وهیچ تلاشی نکنه
بعد دعا و نذرونیاز
که خدایا اگه من به اینجا برسم
فلان کار میکنم😐
دیدگاه ها (۱)

احساس میکنم که زیاد قرار نیست زنده بمونم...خیلی سرم گیج میره...

کپشنو از دست نده که قراره سوپرایز بشی 😍به معبودمان قسم دیگه ...

چه محتوای فیلم جذابی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط