{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چی بگیم حقیر پست؟😏 😏

چی بگیم حقیر پست؟😏 😏
دیدگاه ها (۲)

عشق جان کی بودی تو؟خودت تنها سوزوندی😉 😉 😉 😉

شل مغز مثل هوادارای کیسه که با بکش زیرش‌های خسرو سوزش خودشون...

چیشد پس؟خیلی زر زده بودین😂 😂 😂

جیییییغ جر خوردم ع خنده😂 😂 😂 😂 😂 😂

چی بگیم؟...

به مناسبت ۱۲۰ تایی‌مون دوست دارید چی کار کنیم...هر نظری داری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط