{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دِلبـرجان...!♡

دِلبـرجان...!♡
دِلَم‌اون‌لَحِظه‌ای‌روُمیخواد
کِه‌گُم‌میشُدَم‌تُو⟮بَغلِت⟯‌به‌قَصدبویِ‌تَنت
دیدگاه ها (۰)

بیا که چشم مرا بی تو نیست بینـایی 🌼

''عشِـــــ♡ـــــــقِ'' تــوبرکَــتِ روزانِــه‌منــ...

╭┈─────「🦋🌸」╰─┈➤Yᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴍʏ ᴡʜᴏʟᴇ ʟɪғᴇتو همه زندگی منی . . ‌.

یکی باید باشه که هر وقت می بینیش به خودت بگی عه عه من تاحالا...

وقتی دونه دونه گم میشدم این تو بودی که زخمامو شمردی.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط