{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کدومش ؟ خودم همش خخخخ

کدومش ؟ خودم همش خخخخ
دیدگاه ها (۴۴)

ایشون پسر هستش

الهی تب کنم بیمار تو باشم خخخخ

اینجا کجاس ؟ خخخخ

اختلافشون چندتاس؟

کدومش بهتره ؟همش

کی بلده بخونه؟کدومش؟خودم اولی #آهنگ فانک

کدومش رو بیشتر خوشتون اومد خودم اون شاین داره🥰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط