{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

..

..
دیدگاه ها (۱)

دل نبندین..

امیدوارم... #زیبا #خاص #جذاب

تو چراغ کی شدی؟؟؟

چطوری میتونین؟؟😀

راه خودشناسی تا خداشناسی

راه خودشناسی تا خداشناسی

در این پهنه‌ی سرد و بی‌انتها، تنها «خودم» مانده‌ام و آیینه؛ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط